News Ticker

Quran urdu translation only Quran with Urdu translation Para No 21 22

By Sadqe Ya Rasool Allah - Thursday, 24 May 2018 No Comments

Quran urdu translation only  Quran with Urdu translation Para No 21 22


Quran urdu translation only  Quran with Urdu translation Para No 21 22





آج  کا سبق:   حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ
================
تمام امور میں اللہ تعالیٰ پر بھروسہ کرنا اور اللہ تعالیٰ کے کاموں پرراضی رہنا اس سے اچھا گمان رکھنا ، مصیبت ٹلنے کا انتظار کرنا ، یہ سب چیزیں ایمان کا بہترین پھل ہیں اور ایمانی صفات میں سے ہیں ۔ 
جب ابرہیم علیہ السلام کو آگ میں ڈالا گیا تو انہوں نے فرمایا : حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ  : تو اللہ تعالیٰ نے آگ کو گلزار بنا دیا ۔ حضور ﷺ اور آپ کے صحابہ رضی اللہ عنہم کو جب قریش نے دھمکی دی تو انہوں نے کہا " حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ" تو اللہ تعالیٰ نے اپنی مدد ونصرت کے ساتھ انہیں کامیاب فرمایا ۔
اکیلا انسان کچھ نہیں کر سکتا اور مصیبت کا سامنا بھی اکیلے نہیں کرسکتا کیونکہ اللہ تعالیٰ  نے انسان کو ضعیف پیدا کیا ہے ۔ وہ اللہ تعالیٰ کی مدد ونصرت کے بغیر مصائب ومشکلات کا سامنا نہیں کرسکتا ۔ اللہ تعالیٰ پر اعتماد اور سب کاموں کو اسی کے سپرد کرنے کے سوا کوئی چارہ نہیں کیونکہ بندہ ضعیف ہے ۔ اسی لیے قرآن کریم میں اہل ایمان کو اللہ تعالیٰ پر اعتماد اور توکل کا حکم دیا گیا ہے کہ اس کے بغیر نجات اور مشکلات سے چھٹکارہ ممکن نہیں ۔ اس لیے ایسے گھمبیر حالات میں آپ بھی یہی کہیں : حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ "
مال کی کمی ہو ، ذریعہ معاش نہ ہو  امن کی قلت اور رہزن کا خوف ہوتو زبان سے یہی پکارو کہ " حَسْبُنَا اللَّهُ وَنِعْمَ الْوَكِيلُ "

ماخوذ از:" آج کا سبق "صفحہ  141
تالیف :مفتی اعظم حضرت مولانا محمد شفیع صاحب رحمہ اللہ   


Tags:

No Comment to " Quran urdu translation only Quran with Urdu translation Para No 21 22 "